Читам и гледам


Какве ће бити ноћи кад наиђу црни дани.
Засијаће црни неон, ваљда ћемо увек
спавати. Време је да се спусте нека
занимљива бића. Спремио сам за њих
очекивање, страх, доручак. Циничан сам и
кисео. Имам жену у себи, Аниму-домаћицу.
Читам се и гледам, пипам се и миришем.
Узберите уцвалог Нарциса, залепите га
лепим лепилом. Да би се данас читала поезија,
потребна је средња школа.



Војислав Деспотов, „Читам и гледам”
Илустрација: Wolfgang Lettl


Popularni postovi s ovog bloga

Kada Jelena dođe na more

Ivan V. Lalić - Nikad samlji

Teofil Pančić - Darko Rundek i Apokalipso, 20 godina

Lordan Zafranović - Ta slika mi se strašno urezala u sjećanje i negdje mi rekla šta je to pisac

Charles Bukowski - Još jedna propala veza

Patti Smith - Sam Shepard, moj najbolji drug

Ernesto Sabato - Zemlja u kojoj je najveća elektronska komunikacija istovremeno je i zemlja gde je najveća usamljenost ljudskih bića

Ljubomir Erić - Savremeni ljudi ne umeju da vole