Ništa mi nije preostalo



                                       Aos meus avós

Ništa mi nije preostalo
osim da se pitam
da li je tako zviždao voz za Sarajevo 
početkom pedesetih
u tvojim studentskim danima
ili se to čuje samo
u mojim nesanicama

Da li te je ona zamišljala
u aleji platana
dok je u Trebinju još živjela čast
i da li ste zajedno maštali
kako klapa uspavljuje grad

Zelene škure se zatvaraju
kao vaši očni kapci

Ništa mi nije preostalo
jer ništa ovdje nije ostalo
tek po koji bljesak svjetlosti

Učim druge o vašoj ljubavi
i titraje oka
pustim da traju.


Igor Varga, „Ništa mi nije preostalo”
Fotografija: Jack Birns

Popularni postovi s ovog bloga

Ivan V. Lalić - Nikad samlji

Teofil Pančić - Darko Rundek i Apokalipso, 20 godina

Lordan Zafranović - Ta slika mi se strašno urezala u sjećanje i negdje mi rekla šta je to pisac

Kada Jelena dođe na more

Charles Bukowski - Još jedna propala veza

Patti Smith - Sam Shepard, moj najbolji drug

Ernesto Sabato - Zemlja u kojoj je najveća elektronska komunikacija istovremeno je i zemlja gde je najveća usamljenost ljudskih bića

Zuko Džumhur - To je kao neka ljubav koja ne može da se objasni