Čega bi mi bilo žao

Osmjeha Wieslawe 
kad kaže dobar dan 
i laku noć 
i kad ništa ne kaže 
kad za mnom vrata zatvara 
i otvara 

poslije dugog putovanja 
i na povratku 
iz njoj daleke zemlje 
gdje sam gradio stih 

čega bi mi bilo žao 

tišine između naših lica 
i riječi koje ne bjehu 
izgovorene 
jer ono što je božansko 
među ljudskim bićima 
stalno traži 
svoj izraz 

čega bi mi bilo žao 

”čitavog života” 
i još ponečeg 
ogromnog veličanstvenog 
s one strane riječi 
s one strane tijela 


Tadeusz Różewicz, „Čega bi mi bilo žao”


Popularni postovi s ovog bloga

Teofil Pančić - Darko Rundek i Apokalipso, 20 godina

Ivan V. Lalić - Nikad samlji

(Ne)prilagođen

Lordan Zafranović - Ta slika mi se strašno urezala u sjećanje i negdje mi rekla šta je to pisac

Charles Bukowski - Još jedna propala veza

Patti Smith - Sam Shepard, moj najbolji drug

Ernesto Sabato - Zemlja u kojoj je najveća elektronska komunikacija istovremeno je i zemlja gde je najveća usamljenost ljudskih bića

Zuko Džumhur - To je kao neka ljubav koja ne može da se objasni