Pričao bih ti o sebi


Pričao bih ti o sebi
kad su hladne noći duge.
Toliko je tog u meni,
slušao sam vječno druge.
Pričao bih ti o sebi,
vinom te i bolom trujem,
a ti se ko u snu smiješiš;
što od tebe očekujem
kad si i ti kao i sve druge
slučajno pored mene.

Ne vjeruju ništa tvoje oči zaljubljene
kad si i ti samo noćni putnik,
što daleko svjetlo prati.

Svatko priča svoju priču
tko će koga saslušati.

Pričao bih ti o sebi
što se ne zna, što se ne smije.
Ti si bila prevarena,
lagale su moje pjesme.
Pričao bih ti o sebi,
ali noć se bliži kraju.
Opet će nas naći jutro
u šutnji i zagrljaju.



Arsen Dedić, Pričao bih ti o sebi

Popularni postovi s ovog bloga

Teofil Pančić - Darko Rundek i Apokalipso, 20 godina

Ivan V. Lalić - Nikad samlji

(Ne)prilagođen

Lordan Zafranović - Ta slika mi se strašno urezala u sjećanje i negdje mi rekla šta je to pisac

Charles Bukowski - Još jedna propala veza

Patti Smith - Sam Shepard, moj najbolji drug

Ernesto Sabato - Zemlja u kojoj je najveća elektronska komunikacija istovremeno je i zemlja gde je najveća usamljenost ljudskih bića

Zuko Džumhur - To je kao neka ljubav koja ne može da se objasni