Za ljubav treba invencije


Zabavica za jedne ferije! Après moi, le déluge!* ... A možda uopće to nije trebalo započinjati. Ali što se sad može? Svejedno, mojim odlaskom sve će to splasnuti. Uredit će se već nekako samo po sebi... Na koncu, što sam ja tu kriv: odviše lak uspjeh uvijek me rashlađuje!... Istina, možda sam raspirivao malko preko potrebe. Ali ovakva avantura zapravo se svodi na malo šta ako je umješno ne produbljujemo, ne obogaćujemo psihičkim komplikacijama. Za ljubav treba invencije, pravo kažu. Moraš izmišljati uvijek nešto novo! Bez toga, ona se brzo rasplinjuje. 


Vladan Desnica, „Proljeća Ivana Galeba”
(*Après moi, le déluge! — Poslije mene, potop!)

Popularni postovi s ovog bloga

Teofil Pančić - Darko Rundek i Apokalipso, 20 godina

Ivan V. Lalić - Nikad samlji

(Ne)prilagođen

Lordan Zafranović - Ta slika mi se strašno urezala u sjećanje i negdje mi rekla šta je to pisac

Charles Bukowski - Još jedna propala veza

Patti Smith - Sam Shepard, moj najbolji drug

Ernesto Sabato - Zemlja u kojoj je najveća elektronska komunikacija istovremeno je i zemlja gde je najveća usamljenost ljudskih bića

Zuko Džumhur - To je kao neka ljubav koja ne može da se objasni