Zamijenit ću te gorim


Iako te ljubim bezmjerno
Zamijenit ću te gorim, namjerno
Jer srce ti je trošno, nevjerno
Zamijenit ću te gorim ležerno

Jer ostati uz tebe 
Svoje vrijeme ti dati
I tijelo koje zebe
To se ne isplati

I mada još te trebam, razmjerno
Zamijenit ću te gorim, namjerno
Jer proći će mi mladost i dragocjeni sati
I bolje mi je radost nekom gorem dati

I mijenjat ću te gorim
Posvuda i stalno
Pred licem javnosti i ilegalno

I mada još te trebam, razmjerno
Zamijenit ću te gorim, namjerno 
I mijenjat ću te gorim
Posvuda i stalno
Pred licem javnosti i ilegalno


Tekst: Arsen Dedić
Izvodi: Natali Dizdar

Popularni postovi s ovog bloga

Ivan V. Lalić - Nikad samlji

Teofil Pančić - Darko Rundek i Apokalipso, 20 godina

Lordan Zafranović - Ta slika mi se strašno urezala u sjećanje i negdje mi rekla šta je to pisac

Kada Jelena dođe na more

Charles Bukowski - Još jedna propala veza

Patti Smith - Sam Shepard, moj najbolji drug

Ernesto Sabato - Zemlja u kojoj je najveća elektronska komunikacija istovremeno je i zemlja gde je najveća usamljenost ljudskih bića

Zuko Džumhur - To je kao neka ljubav koja ne može da se objasni