Ena


Ja svoje loše dane volim gristi sam
piti i lutati po krčmama
al' često stignem samo
do njenog pogleda

Ena je divna žena, Ena dobro zna
da takvi dani svrše s gužvama
zato me zove k sebi
da bi mi pomogla

Ja, Ena, nisam tvoj sin, zapamti to
to možeš raditi s njim
za mene je već kasno

Znam da bi Ena htjela
da sam stalno njen
valjda jer tako često nestanem
ona me uvijek ima u svojim mislima

A kad joj želim reći da je bolji kraj
od naših bjegova i zasjeda
Ena me samo gleda
i kaže, da, da, da

I ne idi bez kaputa
pogledaj, sve je bijelo, zima je

Prošlo je dugo vrijeme i daleki bijeg
i mada nemam čak ni imena
ja često sretnem Enu
u svojim snovima

Kad svoje loše dane ovdje grizem sam
i sretnem putnike po krčmama
ja pitam, da l' je znaju
i je li ponosna

Kažu da još je lijepa
i da ima stav
al' često čak i kad je vesela
opaze plavu sjenu u crnim očima

Do mene nema puta
pogledaj, sve je bijelo, zima je


Darko Rundek & Haustor, „Ena“
   

Popularni postovi s ovog bloga

Kada Jelena dođe na more

Ivan V. Lalić - Nikad samlji

Teofil Pančić - Darko Rundek i Apokalipso, 20 godina

Lordan Zafranović - Ta slika mi se strašno urezala u sjećanje i negdje mi rekla šta je to pisac

Charles Bukowski - Još jedna propala veza

Patti Smith - Sam Shepard, moj najbolji drug

Ernesto Sabato - Zemlja u kojoj je najveća elektronska komunikacija istovremeno je i zemlja gde je najveća usamljenost ljudskih bića

Ljubomir Erić - Savremeni ljudi ne umeju da vole