Verujući u stvari


Verujući u stvari, verujem sebi
Da ću ih koristiti do iznemoglosti.
Kraj, što mi gorča usta svakog jutra
Približava mi se raspoređenom podjednako
Međ' onim što imam i što nemam

Ali, stvari treba gomilati
Jačati vlasništvo nad njima
Višestruko ih koristeći, dodirujući ih, voleći.

Divni oblici koje sanjam
I kojima se one otkrivaju prostoru
Odmotavaju slatku pohlepu - 
Produženje sna
Milu varku posedovanja!

Treba voleti stvari
Odabirati ih pažljivo, pokazivati izabranim
I uništavajući ih po potrebi
Sa gorkom ljubavlju
Tumačiti bol koji nas pritiska
Kao predznak strašnog buđenja.

I mi se tad goli odigravamo među stvarima
Koje nas tako sakupljene
Nastavljaju
Krnjeći celinu i duh
Koji gradismo
Postepeno...


Milan Milišić, Verujući u stvari
Ilustracija: Wassily Kandinsky

Popularni postovi s ovog bloga

Teofil Pančić - Darko Rundek i Apokalipso, 20 godina

Ivan V. Lalić - Nikad samlji

(Ne)prilagođen

Lordan Zafranović - Ta slika mi se strašno urezala u sjećanje i negdje mi rekla šta je to pisac

Charles Bukowski - Još jedna propala veza

Patti Smith - Sam Shepard, moj najbolji drug

Ernesto Sabato - Zemlja u kojoj je najveća elektronska komunikacija istovremeno je i zemlja gde je najveća usamljenost ljudskih bića

Zuko Džumhur - To je kao neka ljubav koja ne može da se objasni