Život sa ogrlicom

 živim sa jednom damom i četiri mačke
 i ima dana kada se
 slažemo.

 nekih dana imam problema sa
 jednom od mačaka.

 nekih dana imam problema sa
 dve mačke.

 nekih dana
 sa tri.

 nekih dana imam problema sa
 sve četiri
 mačke

 i sa
 damom:

 deset očiju gleda u mene
 kao da sam pas.


Charles Bukowski, ''Život sa ogrlicom''

Popularni postovi s ovog bloga

Ivan V. Lalić - Nikad samlji

Teofil Pančić - Darko Rundek i Apokalipso, 20 godina

Lordan Zafranović - Ta slika mi se strašno urezala u sjećanje i negdje mi rekla šta je to pisac

Charles Bukowski - Još jedna propala veza

Patti Smith - Sam Shepard, moj najbolji drug

Ernesto Sabato - Zemlja u kojoj je najveća elektronska komunikacija istovremeno je i zemlja gde je najveća usamljenost ljudskih bića

Zuko Džumhur - To je kao neka ljubav koja ne može da se objasni

Otići tiho, gotovo nečujno, pomalo kriomice, bez pompe, počasti, titula...