Rakijaši


Iza prodavnice sklepane od starih dasaka
Sedimo ukočenih misli i sapetih pomisli
Prstiju ovitih oko grlića i čaša
To što nas tišti nekad nas je peklo silovito
Mnoga sitna mučenja za nama su ostala kao
Lanjski snegovi pod naslagama lišća u jamama
Iza maski teško je prave namere prepoznati
Ponekad žučne kese pod jezicima prsnu
Sve zbog opšteg dobra i istine
Koja ničemu ne može poslužiti
Jer iza svake stvari nečastivi proviri i gukne
Ovde gde je sve samo drač za potpalu
Sve su sudbine potresne i nama nedokučive

Uskoro će kasirka
I drugu glavu na ramenima imati
I mi nećemo znati
Gde se to nalazimo

Možda u utrobi Bauka
Koji nas je i pre rođenja progutao


Novica Tadić, ''Rakijaši''
Fotografija: Kurt Hutton
   

Popularni postovi s ovog bloga

Ivan V. Lalić - Nikad samlji

Teofil Pančić - Darko Rundek i Apokalipso, 20 godina

(Ne)prilagođen

Lordan Zafranović - Ta slika mi se strašno urezala u sjećanje i negdje mi rekla šta je to pisac

Charles Bukowski - Još jedna propala veza

Patti Smith - Sam Shepard, moj najbolji drug

Ernesto Sabato - Zemlja u kojoj je najveća elektronska komunikacija istovremeno je i zemlja gde je najveća usamljenost ljudskih bića

Zuko Džumhur - To je kao neka ljubav koja ne može da se objasni