Pisanje je oslobađanje


Pisanje je oslobađanje. Sve što nije u redu, treba da eksplodira, to treba izreći, i to eksplodira. Izražavanje je ipak ono što je najefikasnije da čovek skine teret. To nikada nije negativno. Ako postoji način da se čovek rastereti izazova, ne treba da se povlači.

Sve što sam napisao, napisao sam u trenucima depresije. Kada pišem, pišem da bih rasteretio sebe i oslobodio se od svojih opsesija. Otuda činjenica da su moje knjige jedan aspekt mene samog, one su manje-više moje ispovesti. Pisanje je način da čovek rastereti samog sebe. To je oslobođenje. U drugom slučaju, ono što nosimo u sebi postalo bi kompleks.


Emil Sioran (Emil Cioran), Razgovori
  

Popularni postovi s ovog bloga

Teofil Pančić - Darko Rundek i Apokalipso, 20 godina

Ivan V. Lalić - Nikad samlji

(Ne)prilagođen

Lordan Zafranović - Ta slika mi se strašno urezala u sjećanje i negdje mi rekla šta je to pisac

Charles Bukowski - Još jedna propala veza

Patti Smith - Sam Shepard, moj najbolji drug

Zuko Džumhur - To je kao neka ljubav koja ne može da se objasni

Ernesto Sabato - Zemlja u kojoj je najveća elektronska komunikacija istovremeno je i zemlja gde je najveća usamljenost ljudskih bića