Ovde je lepeza poraza, ovo je grad gubitnika


Društvo vam ne oprašta ako ste slobodni. Stanovao sam na nekoliko metara odavde (ustaje da sa svog prozora pokaže na ulicu Princ, u srcu Pariza). To je grad promašenih ljudi. Znate li zašto? Zato što svi dolaze u Pariz s jedinom mišlju da uspeju. Ali ta misao, ta misija ne traje dugo. Jer se ne uspeva. A za mene, bilo je vrlo prosto: ja sam odlučio da živim bez profesije, da ne radim ništa. I veliki uspeh mog života je da sam živeo, da sam uspeo da živim bez profesije. U gradu promašenih sreo sam mnoge ljude, čudne, pomalo mračne, svakakve. Živeo sam u malim hotelima. Ovde je lepeza poraza, ovo je grad gubitnika.


Emil Sioran (Emil Cioran), Razgovori
  

Popularni postovi s ovog bloga

Teofil Pančić - Darko Rundek i Apokalipso, 20 godina

Ivan V. Lalić - Nikad samlji

(Ne)prilagođen

Lordan Zafranović - Ta slika mi se strašno urezala u sjećanje i negdje mi rekla šta je to pisac

Charles Bukowski - Još jedna propala veza

Patti Smith - Sam Shepard, moj najbolji drug

Zuko Džumhur - To je kao neka ljubav koja ne može da se objasni

Ernesto Sabato - Zemlja u kojoj je najveća elektronska komunikacija istovremeno je i zemlja gde je najveća usamljenost ljudskih bića