Svijet tišine


Stavit ću glavu na panj
Zbog izvjesne priče
Ona je teška k'o kamen
Al' ipak vječno tu

Njene su ruke daleko
I njoj ne govore ništa
A onaj potreban dodir
Se odgađa

Živi u svijetu tišine
Okrugla soba i duga
Opušta glavu
Na bijelom jastuku

Zovem u pogrešno vrijeme
Koristim pogrešan ton
Remetim mir tamjana
I njezin san

Mislim da se nikad nisam bolje proveo
Nego sa tobom u svijetu tišine
Daj mi vremena i bar malo prostora
Da uđem u tvoj svijet tišine

Živi u svijetu tišine
Okrugla soba i duga
Opušta glavu
Na bijelom jastuku

Kako da započnem govor
Kako da pomaknem ruku
Kako da približim usne
Njenim usnama

Mislim da se nikad nisam bolje proveo
Nego sa tobom u svijetu tišine
Daj mi vremena i bar malo prostora
Da uđem u tvoj svijet tišine


Voland Le Mat, ''Svijet tišine''


 

Popularni postovi s ovog bloga

Teofil Pančić - Darko Rundek i Apokalipso, 20 godina

Ivan V. Lalić - Nikad samlji

(Ne)prilagođen

Lordan Zafranović - Ta slika mi se strašno urezala u sjećanje i negdje mi rekla šta je to pisac

Charles Bukowski - Još jedna propala veza

Patti Smith - Sam Shepard, moj najbolji drug

Zuko Džumhur - To je kao neka ljubav koja ne može da se objasni

Ernesto Sabato - Zemlja u kojoj je najveća elektronska komunikacija istovremeno je i zemlja gde je najveća usamljenost ljudskih bića