Your eyes are very strong


Your eyes are very strong
They try to cripple me
You put all your strength
into your eyes
because you do not know
how to be a hero

You have mistaken your ideal
It is not a hero
but a tyrant
you long to become
Therefore weakness
is your most attractive quality

I have no plans for you
Your dangerous black eyes
fasten on the nearest girl
or the nearest mirror
as you go hopefully
from profession to profession

__________

Oči su ti prodorne
Pokušavaju da me osakate
Stavljaš svu svoju snagu
u oči
jer ne znaš
da budeš heroj

Promašila si svoj ideal
Nije to heroj
već tiranin
što žudiš da postaneš
Zato je slabost
tvoja najprivlačnija osobina

Nemam planova za tebe
Tvoje opasne crne oči
upiljene u najbližu devojku
ili najbliže ogledalo
dok ideš puna nade
od zanimanja do zanimanja


Leonard Cohen
(zbirka pjesama ''Snaga robova'')
Fotografija: Todd Hido
   

Popularni postovi s ovog bloga

Kada Jelena dođe na more

Ivan V. Lalić - Nikad samlji

Teofil Pančić - Darko Rundek i Apokalipso, 20 godina

Lordan Zafranović - Ta slika mi se strašno urezala u sjećanje i negdje mi rekla šta je to pisac

Charles Bukowski - Još jedna propala veza

Patti Smith - Sam Shepard, moj najbolji drug

Ernesto Sabato - Zemlja u kojoj je najveća elektronska komunikacija istovremeno je i zemlja gde je najveća usamljenost ljudskih bića

Ljubomir Erić - Savremeni ljudi ne umeju da vole