It is not to tell you anything


It is not to tell you anything
but to live forever
that I write this
It is my greed that you love
I have kept nothing for myself
I have despised every honour
Imperial and mysterious
my greed has made a slave of you

________

Ne da bih ti išta rekao
već da živim večno
pišem ovo
Moja pohlepa je to što voliš
ništa nisam zadržao za sebe
prezreo sam svaku čast
carsku i tajanstvenu
moja pohlepa je načinila tebe robom


Leonard Cohen
(zbirka pjesama ''Snaga robova'')
  

Popularni postovi s ovog bloga

Ivan V. Lalić - Nikad samlji

Teofil Pančić - Darko Rundek i Apokalipso, 20 godina

Lordan Zafranović - Ta slika mi se strašno urezala u sjećanje i negdje mi rekla šta je to pisac

Kada Jelena dođe na more

Charles Bukowski - Još jedna propala veza

Patti Smith - Sam Shepard, moj najbolji drug

Ernesto Sabato - Zemlja u kojoj je najveća elektronska komunikacija istovremeno je i zemlja gde je najveća usamljenost ljudskih bića

Zuko Džumhur - To je kao neka ljubav koja ne može da se objasni