Kada te ostavi ona koju voliš


 Kada te ostavi ona koju voliš
 Kada te ostavi ona koju voliš
 Kada te ostavi ona koju voliš
 Kada te ostavi ona koju voliš

 Prvo osetiš jedno ništa
 Prvo osetiš jedno ništa
 Prvo osetiš jedno ništa
 Prvo osetiš jedno ništa

 Zatim osetiš jedno ništa
 Zatim osetiš jedno ništa
 Zatim osetiš jedno ništa
 Zatim osetiš jedno ništa

 Idem da prošetam idem da prošetam
 Idem da prošetam idem da prošetam
 Idem da prošetam idem da prošetam
 Idem da prošetam idem da prošetam

 Kud ćeš po kiši kud ćeš po kiši
 Kud ćeš po kiši kud ćeš po kiši
 Kud ćeš po kiši kud ćeš po kiši
 Kud ćeš po kiši kud ćeš po kiši

 Ja volim kišu ja volim kišu
 Ja volim kišu ja volim kišu
 Ja volim kišu ja volim kišu
 Ja volim kišu ja volim kišu

 Ponesi kišobran ponesi kišobran
 Ponesi kišobran ponesi kišobran
 Ponesi kišobran ponesi kišobran
 Ponesi kišobran ponesi kišobran

 Ne treba mi kišobran ne treba mi kišobran
 Ne treba mi kišobran ne treba mi kišobran
 Ne treba mi kišobran ne treba mi kišobran
 Ne treba mi kišobran

 E pa idi kad si lud
 E pa idi kad si lud
 E pa idi kad si lud
 E pa idi kad si lud

 I šetaš i šetaš i šetaš i šetaš
 I šetaš i šetaš i šetaš i šetaš
 I šetaš i šetaš i šetaš i šetaš
 I šetaš i šetaš i šetaš i šetaš

 I svi gledaju kako šetaš

 I kisneš i kisneš i kisneš i kisneš
 I kisneš i kisneš i kisneš i kisneš
 I kisneš i kisneš i kisneš i kisneš
 I kisneš i kisneš i kisneš i kisneš

 I već ti je bolje i već ti je bolje
 I već ti je bolje i već ti je bolje
 I već ti je bolje i već ti je bolje
 I već ti je bolje i već ti je bolje

 Ne boli te ništa ne boli te ništa
 Ne boli te ništa ne boli te ništa
 Ne boli te ništa ne boli te ništa
 Ne boli te ništa ne boli te ništa

 Ne boli ništa

 Samo malo ništa


Branislav Petrović,  ''Kada te ostavi ona koju voliš''
Stihove govori Petar Kralj
    

Popularni postovi s ovog bloga

Ivan V. Lalić - Nikad samlji

Teofil Pančić - Darko Rundek i Apokalipso, 20 godina

Lordan Zafranović - Ta slika mi se strašno urezala u sjećanje i negdje mi rekla šta je to pisac

Kada Jelena dođe na more

Charles Bukowski - Još jedna propala veza

Patti Smith - Sam Shepard, moj najbolji drug

Ernesto Sabato - Zemlja u kojoj je najveća elektronska komunikacija istovremeno je i zemlja gde je najveća usamljenost ljudskih bića

Zuko Džumhur - To je kao neka ljubav koja ne može da se objasni