Zajedno


Pošto sad noć i čas, 
pominjući na pragovima 
one što ulaze i izlaze, 

odobravaju što učinismo, 
jer nam ništa treće ne pokaza put 

senke neće doći 
pojedinačno, ako treba da bude 
više no što se danas obznani, 

krila ti neće kasnije 
šumoriti nego meni - 

Nego će se valjati preko mora 
kamen što je lebdeo kraj nas, 
a u tragu što ga on ostavlja 
ikriće se živi san. 


Paul Celan, ''Zajedno'' 
Ilustracija: Gilbert Garcin
                 

Popularni postovi s ovog bloga

Kada Jelena dođe na more

Ivan V. Lalić - Nikad samlji

Teofil Pančić - Darko Rundek i Apokalipso, 20 godina

Lordan Zafranović - Ta slika mi se strašno urezala u sjećanje i negdje mi rekla šta je to pisac

Charles Bukowski - Još jedna propala veza

Patti Smith - Sam Shepard, moj najbolji drug

Ernesto Sabato - Zemlja u kojoj je najveća elektronska komunikacija istovremeno je i zemlja gde je najveća usamljenost ljudskih bića

Ljubomir Erić - Savremeni ljudi ne umeju da vole