Šta možemo da uradimo?


U najboljem slučaju, u Čovječanstvu ima nježnosti.
nešto malo razumijevanja i, povremeno,
hrabrosti.
ali sve u svemu, to je masa, koja nema
bogzna šta
kao neka velika životinja u dubokom snu
iz kojeg skoro ništa ne može da je probudi.
kad se pokrene, najbolja je u grubosti,
sebičnosti, nepravdi, ubistvima.

šta da radimo sa takvim Čovječanstvom?

ništa.

izbjegavajte ga koliko god je moguće.
ponašajte se prema njemu kao prema bilo čemu 
što je otrovno, zlo i bezumno. 
ali pazite. ono ima zakone koji ga štite 
od vas. 
može da vas ubije bez ikakvog razloga. 
a da biste pobjegli, morate biti lukavi. 
malo ih je pobjeglo. 

morate sami da smislite plan.

nisam upoznao nikog ko je pobjegao.

upoznao sam neke velike
i slavne, ali oni nisu pobjegli 
jer su veliki i slavni jedino 
u Čovječanstvu. 

ja nisam pobjegao
ali nisam ni prestao da 
pokušavam. 

nadam se da ću bar prije smrti uspjeti da nabavim
svoj sopstveni život. 


Charles Bukowski, ''Šta možemo da uradimo?'' 
Fotografija: Vivian Maier 
           

Popularni postovi s ovog bloga

Kada Jelena dođe na more

Ivan V. Lalić - Nikad samlji

Teofil Pančić - Darko Rundek i Apokalipso, 20 godina

Lordan Zafranović - Ta slika mi se strašno urezala u sjećanje i negdje mi rekla šta je to pisac

Charles Bukowski - Još jedna propala veza

Patti Smith - Sam Shepard, moj najbolji drug

Ernesto Sabato - Zemlja u kojoj je najveća elektronska komunikacija istovremeno je i zemlja gde je najveća usamljenost ljudskih bića

Ljubomir Erić - Savremeni ljudi ne umeju da vole