Jezik


pročitao sam naslov jedne knjige
rekao sam joj
jesi li i ti osjetila
potres u predjelu jezika
nisam
ovo ne sluti na dobro
lijepi dimnjačari
i dimnjaci se ruše
otpočelo je urušavanje
u gramatici
svi su potreseni
jezikoslovci
jezičari
Antej odvojen od Gee
jezikoljupci
jezikofobi
potresen je jezik za zubima
zamrznuta je jezikova juha
stidiš li se u ime onih
koji se stide svog jezika
nemušti jezik
rak jezika
stidiš li se u ime onih
koji radije barataju
tuđim jezicima
što će na sve to reći
mladi esperantisti
stidiš li se u ime onih
koji se skrivaju u jeziku
koji u strahu
inzistiraju na naglasku
maloljetne TV voditeljice
na maloljetnom jeziku
upozoravaju i otvoreno prijete
iz glasila se glasa
novi jezik - nove dogme
mrtvi jezici
onda isprani šporki jezik
ali i zajednički jezik
koji ćemo ti i ja
razvijati
i sačuvati
u zajedničkim ustima
jezik ljubavi
dječji je jezik


Arsen Dedić, ''Jezik''
           

Popularni postovi s ovog bloga

Teofil Pančić - Darko Rundek i Apokalipso, 20 godina

Ivan V. Lalić - Nikad samlji

(Ne)prilagođen

Lordan Zafranović - Ta slika mi se strašno urezala u sjećanje i negdje mi rekla šta je to pisac

Charles Bukowski - Još jedna propala veza

Patti Smith - Sam Shepard, moj najbolji drug

Ernesto Sabato - Zemlja u kojoj je najveća elektronska komunikacija istovremeno je i zemlja gde je najveća usamljenost ljudskih bića

Zuko Džumhur - To je kao neka ljubav koja ne može da se objasni