Tonemo



Prošli smo prve dane čuđenja
prošli smo prve dane gledanja
ja nisam tu
ja nisam tamo ni tu

Dok pijem sok iz tvojih očiju
dok ližem so sa tvojih prstiju
ja nisam tu
ja nisam tamo ni tu

Tonemo, tonemo
tonemo, tonemo

Prošli smo prve dane laganja
prošli smo prve dane kajanja
ja nisam tu
ja nisam tamo ni tu

Ne, dani nisu dugo čekali
dani su bežali, i puzali i lebdeli
ja nisam tu
ja nisam tamo ni tu

Tonemo, tonemo
tonemo, tonemo


Milan Mladenović & EKV, ''Tonemo''
                      

Popularni postovi s ovog bloga

Teofil Pančić - Darko Rundek i Apokalipso, 20 godina

Ivan V. Lalić - Nikad samlji

(Ne)prilagođen

Lordan Zafranović - Ta slika mi se strašno urezala u sjećanje i negdje mi rekla šta je to pisac

Charles Bukowski - Još jedna propala veza

Patti Smith - Sam Shepard, moj najbolji drug

Ernesto Sabato - Zemlja u kojoj je najveća elektronska komunikacija istovremeno je i zemlja gde je najveća usamljenost ljudskih bića

Zuko Džumhur - To je kao neka ljubav koja ne može da se objasni