There is no end to my hatred


There is no end to my hatred
except in your arms
Strange as it seems
I am the ghost of Joan of Arc
and I am bitter bitter
in the consequence of voices
Hold me tight
or I will have you sweating
where I was

_______


Nema kraja mojoj mržnji
osim u tvom naručju
Koliko god čudno bilo
ja sam duh Jovanke Orleanke
i ogorčen sam ogorčen
ishodom glasina
Drži me čvrsto
ili ću te staviti na znojenje
tamo gde sam ja bio



Leonard Cohen, ''There is no end to my hatred'' / ''Nema kraja mojoj mržnji''
zbirka pjesama 'The Energy Of Slaves'' / ''Snaga robova''
Fotografija: Leonard Cohen i Perla Batalla
                

Popularni postovi s ovog bloga

Kada Jelena dođe na more

Ivan V. Lalić - Nikad samlji

Teofil Pančić - Darko Rundek i Apokalipso, 20 godina

Lordan Zafranović - Ta slika mi se strašno urezala u sjećanje i negdje mi rekla šta je to pisac

Charles Bukowski - Još jedna propala veza

Patti Smith - Sam Shepard, moj najbolji drug

Ernesto Sabato - Zemlja u kojoj je najveća elektronska komunikacija istovremeno je i zemlja gde je najveća usamljenost ljudskih bića

Ljubomir Erić - Savremeni ljudi ne umeju da vole