U šume, za bregove


Još jedna noć bez predaha
Znoj curi kao slap
Ja nemam više uzdaha
zraka i spokojnog mraka

Potrčim, legnem i priznajem
U meni šapuće vrag
A tijelo prezrivo proklinjem
Ti si podcijenio sve

Ja imam snage da pobjegnem, da sam izmislim svoj mir
Ja imam hrabrost da razbijem sudbine
Ja imam moći da pogazim ponos, muške osjećaje
Ja ću doći i odvest ću te u šume
Za bregove

Zeleno bojim u zeleno
Drži se uza me
Svoju ću kožu oderati
Da povijem ti rane


Krešimir Blažević & The Animatori, ''U šume, za bregove'' 

Popularni postovi s ovog bloga

Teofil Pančić - Darko Rundek i Apokalipso, 20 godina

Ivan V. Lalić - Nikad samlji

(Ne)prilagođen

Lordan Zafranović - Ta slika mi se strašno urezala u sjećanje i negdje mi rekla šta je to pisac

Charles Bukowski - Još jedna propala veza

Patti Smith - Sam Shepard, moj najbolji drug

Ernesto Sabato - Zemlja u kojoj je najveća elektronska komunikacija istovremeno je i zemlja gde je najveća usamljenost ljudskih bića

Zuko Džumhur - To je kao neka ljubav koja ne može da se objasni