Opis ničega


Na konopac razapet u dvorištu
Žene prostiru
Oprane mozgove

Mrtva ptica bez lične karte
Pada na izmreškanu ulicu
I svi se pitaju 
– Kako se zove –

Mrtva usta ne govore

Na nizovima umrlica 
Odštampano tvoje ime
I – Godina rođenja

Na mom levom plućnom krilu
Takođe odštampano tvoje ime
I Godina smrti

Zar su zato
Ćirilo i Metodije
Izmislili azbuku

Odlazim kući
I majka mi kaže
Da sam upravo pobegao
U nepoznatom pravcu


Svetislav Basara, Opis ničega”   
Iz časopisa Vidici, broj 3, septembar 1977. 

Popularni postovi s ovog bloga

Teofil Pančić - Darko Rundek i Apokalipso, 20 godina

Ivan V. Lalić - Nikad samlji

(Ne)prilagođen

Lordan Zafranović - Ta slika mi se strašno urezala u sjećanje i negdje mi rekla šta je to pisac

Charles Bukowski - Još jedna propala veza

Patti Smith - Sam Shepard, moj najbolji drug

Zuko Džumhur - To je kao neka ljubav koja ne može da se objasni

Ernesto Sabato - Zemlja u kojoj je najveća elektronska komunikacija istovremeno je i zemlja gde je najveća usamljenost ljudskih bića