Ima stvari


Ima stvari zbog kojih bih,
ima stvari zbog kojih bih ponovo,
ima stvari zbog kojih bih ponovo mogao.
Ničeg velikog, ničeg značajnog.
Zbog stvari kojih sam se usput sjetio.
Skromno je to svjetlo na drugom kraju,
ta lanterna jedva tinja.
Veronikin rubac.
Crni lumin u prljavom ulju,
koje svakog časa može dogorjeti,
ali mogao bih
kroz tamni vrt ponovo.
Između zidova mora noću
i zaglušen.
Ni zbog onog trenutka, onog čovjeka, one žene.
Manje je i više od toga.
Ima stvari zbog kojih bih,
a nisam ni tragao za njima.
Pokazale su se kao mirakul
u primorskoj kapeli
i već su se skrile,
već su otputovale
ostavivši mi nadu
koju druge nisu mogle,
utjehu koju sam samo njima dopustio.
Ne bih mogao zbog onog što se imenuje
ponovo početi i izdržati.
Zbog onoga čega se mogu sjetiti.
Neću nikakve udobnosti uspomena,
odredišta, prezimena i ljubavi.
Samo zbog vala koji se penje i povlači
pod mojim srcem bezimeno i dajući tek toliko,
ali znam da bih mogao,
mogao ponovo,
umirati i živjeti u istom času. 


Arsen Dedić, Ima stvari 
Fotografija: Rodney Smith

Popularni postovi s ovog bloga

Ivan V. Lalić - Nikad samlji

Teofil Pančić - Darko Rundek i Apokalipso, 20 godina

(Ne)prilagođen

Lordan Zafranović - Ta slika mi se strašno urezala u sjećanje i negdje mi rekla šta je to pisac

Charles Bukowski - Još jedna propala veza

Patti Smith - Sam Shepard, moj najbolji drug

Ernesto Sabato - Zemlja u kojoj je najveća elektronska komunikacija istovremeno je i zemlja gde je najveća usamljenost ljudskih bića

Zuko Džumhur - To je kao neka ljubav koja ne može da se objasni