I try to keep in touch wherever I am


I try to keep in touch wherever I am
I don't say I love you
I don't say I worked it out
The sun comes in the skylight
My work calls to me
sweet as the sound of the creek
beside the cabin in Tennessee
I listen at my desk
and I am almost ready to forgive
the ones who tried to crush us
with their fine systems
Your beauty is everywhere
which we distilled together
out of the hard times
You will never feel me leading you
Forever I escape your homage
I have no ideas to shackle you
I have nothing in mind for you
I have no prayers to put you in
I live for you
without the memory of what you deserve
or what you do not deserve

________


Pokušavam da budem u vezi gde god sam
Ne kažem da te volim
Ne kažem da smo se našli
Sunce ulazi kroz prozor
Posao me priziva
milo kao zvuk rečnog rukavca
kraj kolibe u Tenesiju
Osluškujem za svojim stolom
i skoro sam spreman da oprostim
onima koji su pokušali da nas smrve
svojim finim sistemima
Tvoja lepota je svuda
cedili smo je zajedno
iz teških vremena
Nikada nećeš osetiti da te vodim
Zauvek bežim od zakletve tebi
Nemam zamisli da te okujem
nemam ništa u mislima za tebe
nemam molitvi da te stavim u njih
Ja živim za tebe
bez spomena šta zaslužuješ
i šta ne zaslužuješ


Leonard Cohen, ''I try to keep in touch wherever I am''
(zbirka pjesama ''The Energy of Slaves'' / ''Snaga robova'')

Popularni postovi s ovog bloga

Teofil Pančić - Darko Rundek i Apokalipso, 20 godina

Ivan V. Lalić - Nikad samlji

(Ne)prilagođen

Lordan Zafranović - Ta slika mi se strašno urezala u sjećanje i negdje mi rekla šta je to pisac

Charles Bukowski - Još jedna propala veza

Patti Smith - Sam Shepard, moj najbolji drug

Ernesto Sabato - Zemlja u kojoj je najveća elektronska komunikacija istovremeno je i zemlja gde je najveća usamljenost ljudskih bića

Zuko Džumhur - To je kao neka ljubav koja ne može da se objasni