I perceived the outline of your breasts


I perceived the outline of your breasts
through your Hallowe'en costume
I knew you were falling in love with me
because no other man could perceive
the advance of your bosom into his imagination
It was a rupture of your unusual modesty
for me and me alone
through which you impressed upon my shapeless hunger
the incomparable and final outline of your breasts
like two deep fossil shells
which remained all night long and probably forever


_________


Primetih konturu tvojih grudi
kroz tvoj pretpraznični kostim
Znao sam da si se zaljubila u mene
jer nijedan drugi nije mogao primetiti
bujanje tvojih nedara u svojoj mašti
Bila je to pukotina tvoje neobične skromnosti
za mene i samo mene
kroz koju si utisnula na moju bezobličnu glad
jedinstvene i krajnje konture svojih grudi
kao dva duboka fosila školjki
koji su ostali cele noći i verovatno zauvek



Leonard Cohen, „I perceived the outline of your breasts”
(zbirka pjesama „The Energy of Slaves” / „Snaga robova”)

Popularni postovi s ovog bloga

Teofil Pančić - Darko Rundek i Apokalipso, 20 godina

Ivan V. Lalić - Nikad samlji

(Ne)prilagođen

Lordan Zafranović - Ta slika mi se strašno urezala u sjećanje i negdje mi rekla šta je to pisac

Charles Bukowski - Još jedna propala veza

Patti Smith - Sam Shepard, moj najbolji drug

Zuko Džumhur - To je kao neka ljubav koja ne može da se objasni

Ernesto Sabato - Zemlja u kojoj je najveća elektronska komunikacija istovremeno je i zemlja gde je najveća usamljenost ljudskih bića