Hrana je ukusna


Hrana je ukusna
ali radije ne bih jeo 
Dodirivati  jednu prekrasnu mladu ženu 
daleko je veća čast
u ovoj dolini suza
stoga oprosti mi ako propustim
obrok ili ga odgodim
Meditacija smiruje ugrozničeno srce
ili bar tako tvrdi reklama
ali mene dovodi do ludila
zadihanosti i ogovaranja
Osim toga
ne želim biti ničiji prijatelj
Nemam toliko vremena
Postim
Postim u tajnosti
da stanjim lice 
kako bi me Bog mogao voljeti 
kao onda kad nisam imao
ni trunke zanimanja
za nešto poput ovoga



Leonard Cohen, ''Hrana je ukusna'' / ''Food Tastes Good''
(zbirka pjesama ''Knjiga čežnje'' / ''Book of Longing'') 
             

Popularni postovi s ovog bloga

Teofil Pančić - Darko Rundek i Apokalipso, 20 godina

Ivan V. Lalić - Nikad samlji

(Ne)prilagođen

Lordan Zafranović - Ta slika mi se strašno urezala u sjećanje i negdje mi rekla šta je to pisac

Charles Bukowski - Još jedna propala veza

Patti Smith - Sam Shepard, moj najbolji drug

Ernesto Sabato - Zemlja u kojoj je najveća elektronska komunikacija istovremeno je i zemlja gde je najveća usamljenost ljudskih bića

Zuko Džumhur - To je kao neka ljubav koja ne može da se objasni