Leaning over his poem...


Leaning over his poem
from a standing position
wearing underwear
the bed unmade
the poem half made
he crosses out a line
he stands back
the serious worker
the teen-age craftsman
The poem is found later
in a collection
We are left alone the boy and me
the boy and me are married by my will
they retire unhappily
to the unmade bed
I arrange the divorce
I refrain from comforting you tonight
Treacherous girls hide my songs
under drifts of make-up
Leaving the company of great thieves
I return to my solitary adventure

___________________

Nadnoseći se nad svojom pesmom 
iz stojećeg stava 
u donjem rublju 
krevet 
nenamešten 
pesma poludovršena 
on precrtava stih 
odmiče se 
predan radnik 
maloletni zanatlija 
pesma je nađena kasnije 
u zbirci 
ostavljeni smo sami dečak i ja 
dečak i ja smo venčani mojom voljom 
povlače se neveselo 
u nenamešten krevet 
ja sređujem razvod 
uzdržavam se da te tešim noćas 
varljive devojke kriju moje pesme 
pod nanosima šminke 
napuštajući društvo velikih lopova 
vraćam se svojoj usamljenoj avanturi 


 
Leonard Cohen, ''Leaning over his poem'' / ''Nadnoseći se nad svojom pesmom'' 
(zbirka pjesama ''The Energy of Slaves'' / ''Snaga robova'')  

Popularni postovi s ovog bloga

Teofil Pančić - Darko Rundek i Apokalipso, 20 godina

Ivan V. Lalić - Nikad samlji

(Ne)prilagođen

Lordan Zafranović - Ta slika mi se strašno urezala u sjećanje i negdje mi rekla šta je to pisac

Charles Bukowski - Još jedna propala veza

Patti Smith - Sam Shepard, moj najbolji drug

Ernesto Sabato - Zemlja u kojoj je najveća elektronska komunikacija istovremeno je i zemlja gde je najveća usamljenost ljudskih bića

Zuko Džumhur - To je kao neka ljubav koja ne može da se objasni