A čemu?


     Zatim zapita:
     - A šta ima novo?
     Nisam mu mogao doista ništa novo reći, te promucah:
     Ta ništa, stari druže. Ja sam trgovac.
     On izgovori uvek istim glasom.
     - A... da li te to zabavlja?
     - Ne, ali šta ćeš? Nešto treba raditi.
     - A čemu?
     - Pa... da se čovek bavi nečim.
    - A šta će ti to? Ja ne radim ništa, kao što vidiš, nikad ništa. Kad čovek nema ni kršene pare, onda razumem da mora raditi. A kad ima od čega da živi, to mu nije potrebno. Zašto da radi? Radiš li to radi sebe ili radi drugih? Ako radiš radi sebe, onda znači da te to zanima, i onda je stvar u redu; a ako radiš za druge, onda si prava budala.


Guy de Maupassant, ''Neobične priče''

Popularni postovi s ovog bloga

Teofil Pančić - Darko Rundek i Apokalipso, 20 godina

Ivan V. Lalić - Nikad samlji

(Ne)prilagođen

Lordan Zafranović - Ta slika mi se strašno urezala u sjećanje i negdje mi rekla šta je to pisac

Charles Bukowski - Još jedna propala veza

Patti Smith - Sam Shepard, moj najbolji drug

Zuko Džumhur - To je kao neka ljubav koja ne može da se objasni

Ernesto Sabato - Zemlja u kojoj je najveća elektronska komunikacija istovremeno je i zemlja gde je najveća usamljenost ljudskih bića