Jutrošnja uznemirenost

Ah,to. 
Oko toga sam se dakle jutros tako
uznemirio.
Moja žudnja se naime vratila
i ponovo te želim.
Bilo mi je dobro,
bio sam iznad svega.
Momci i cure bili su predivni,
a ja sam bio starac prepun ljubavi za sve.
Međutim sad te ponovo želim.
Želim tvoju apsolutnu pažnju,
tvoje na brzinu strgane gaćice
koje vise na jednom stopalu,
i da ni na što ne mislim
osim na to kako da se nađem
unutar
onog mjesta
koje ne pozanje unutarnje
niti vanjsko.


Leonard Cohen 

Popularni postovi s ovog bloga

Teofil Pančić - Darko Rundek i Apokalipso, 20 godina

Ivan V. Lalić - Nikad samlji

(Ne)prilagođen

Lordan Zafranović - Ta slika mi se strašno urezala u sjećanje i negdje mi rekla šta je to pisac

Charles Bukowski - Još jedna propala veza

Patti Smith - Sam Shepard, moj najbolji drug

Zuko Džumhur - To je kao neka ljubav koja ne može da se objasni

Ernesto Sabato - Zemlja u kojoj je najveća elektronska komunikacija istovremeno je i zemlja gde je najveća usamljenost ljudskih bića