Čekaj me


Konstantin Simonov (Константи́н Миха́йлович Си́монов; 28 November 1915 in Petrograd - August 28, 1979 in Moscow) was a Russian/Soviet author. He was a well-known war poet who wrote a popular poem called "Wait for me", about a soldier in the war asking his beloved to wait for his return. The poem was addressed to his future wife, the actress Valentina Serova. It was immensely popular at the time and remains one of the best-known poems in the Russian language. Simonov wrote many more poems to Valentina, subsequently included in the collection With you and without you.

Jedna od najpoznatijih ljubavnih pjesama. Konstantin Simonov, ruski/sovjetski pjesnik, napisao je i posvetio ovu pjesmu Valentini Serovoj, glumici i njegovoj budućoj ženi. Sjajne verzije ove pjesme kod nas su izveli Ibrica Jusić i Rade Šerbedžija.


Čekaj Me - Ibrica Jusić

Rade Šerbedžija - Čekaj me


Čekaj me, i ja ću doći,
samo me čekaj dugo.
Čekaj me i kada žute kiše
noći ispune tugom.
Čekaj me i kada vrućine zapeku,
i kada mećava briše,
čekaj i kada druge niko
ne bude čekao više.
Čekaj i kada čekanje dojadi
svakome koji čeka.

Čekaj me, i ja ću sigurno doći.
Ne slušaj kad ti kažu
kako je vrijeme da se zaboraviš
i da te nade lažu.
Nek povjeruju i sin i mati
da više ne postojim,
neka se tako umore čekati
i svi drugovi moji,
i gorko vino za moju dušu
nek piju kod ognjišta.
Čekaj i nemoj sjesti s njima,
i nemoj piti ništa.

Čekaj me, i ja ću sigurno doći,
sve smrti me ubit neće.
Nek rekne ko me čekao nije:
Taj je imao sreće!
Ko čekati ne zna, taj neće shvatit,
niti će znati drugi
da si me spasila ti jedina
čekanjem svojim dugim.
Nas dvoje samo znat ćemo kako
preživjeh vatru kletu-
naprosto, ti si čekati znala
kao nitko na svijetu.

English translation
Konstantin Simonov - Wait for me

Popularni postovi s ovog bloga

Teofil Pančić - Darko Rundek i Apokalipso, 20 godina

Ivan V. Lalić - Nikad samlji

(Ne)prilagođen

Lordan Zafranović - Ta slika mi se strašno urezala u sjećanje i negdje mi rekla šta je to pisac

Charles Bukowski - Još jedna propala veza

Patti Smith - Sam Shepard, moj najbolji drug

Ernesto Sabato - Zemlja u kojoj je najveća elektronska komunikacija istovremeno je i zemlja gde je najveća usamljenost ljudskih bića

Zuko Džumhur - To je kao neka ljubav koja ne može da se objasni